Service & Onderhoud software

Krijg en behoud tevreden klanten door professioneel service- en onderhoudsbeheer

Met de Service & Onderhoud software, krijg je een complete oplossing voor professioneel service- en onderhoudsbeheer. Sneller en makkelijker je onderhoudswerkzaamheden inplannen, stappen binnen je serviceproces versimpelen en overzichtelijk maken en eenvoudig je contracten beheren. Zo krijg en behoud jij tevreden klanten.

Storingen snel opgelost, tevreden klanten

Met de service- en onderhoud software heb je alle onderhoudscontracten en bijbehorende administratie eenvoudig en overzichtelijk op één centrale plek. Dit bespaart tijd, voorkomt fouten en zorgt voor een gestroomlijnd proces, zodat jij je focust op het bieden van uitstekende service aan je klanten en het maximaliseren van je omzet. 

Bespaar tijd en maximaliseer je omzet

Versimpel en automatiseer repeterende taken en koppel je binnen- en buitendienst met elkaar voor snelle communicatie tussen medewerkers. Omdat je werkt vanuit een centraal systeem beschikt iedereen over dezelfde informatie, op kantoor of in de buitendienst. Dit levert je een flinke tijdsbesparing op, zodat je meer aandacht kunt besteden aan zaken die jouw aandacht echt nodig hebben, zoals het correct afhandelen van incidenten en storingen.

Overtref de verwachtingen van de klant en maximaliseer je omzet

Omdat je werkt vanuit één centraal systeem waar iedereen in de organisatie bij kan, zorg je ervoor dat je veel sneller kunt schakelen tussen medewerkers en klanten. Zo houd je iedereen tijdig op de hoogte van wijzigingen en houd je je aan gemaakte afspraken. Dankzij realtime inzicht in de status van opdrachten en waar de monteurs zijn, is het mogelijk om snel spoedklussen op te pakken.

Voorkom fouten

Automatiseer je onderhoudscontracten en plan de werkzaamheden automatisch in, op deze manier is het vergeten van je (onderhouds)afspraken met klanten voorgoed verleden tijd. Daarnaast worden je facturen automatisch samengesteld met de correcte werkuren en materialen. Dit hoef je dus allemaal niet meer handmatig te controleren.

Onze service en onderhoud software in ActoBusiness

De service en onderhoud software is beschikbaar in twee van onze pakketten. In alle drie de varianten van ActoBusiness ERP en in onze specialistische service-oplossing ActoBusiness Service. Benieuwd hoe onze software eruitziet? Bekijk dan onze demovideo. Deze kun je via ons formulier aanvragen.

Bespaar tijd

Maak gebruik van contactsjablonen

Met de service en onderhoud software leg je snel en gemakkelijk contracten vast met behulp van contractsjablonen. Vaak komt een type installatie of contract vaker terug bij verschillende klanten. Binnen ActoBusiness maak je gebruik van onder andere contractsjablonen en objectsjablonen om de standaard contracten en installaties die je aanbiedt vast te leggen. Deze koppel je vervolgens snel en makkelijk aan elkaar en aan de bijbehorende relatie. Kleine aanpassingen binnen deze sjablonen zijn geen probleem.   

onderhoudsmanagement systeem
onderhoud software

Nooit meer dubbel werk

Door je service- en onderhoudsprocessen te automatiseren weet je zeker dat medewerkers niet per ongeluk hetzelfde handmatige werk aan het uitvoeren zijn. Ook hoef je niet onnodig terug naar klanten om inspecties uit te voeren, vanwege ontbrekende informatie na vorige onderhoudsklussen. Alle informatie en afspraken worden automatisch geüpdatet in ActoBusiness.

Digitaliseer je formulieren en checklists

In de technische branche werk je veel met keuring, inspecties en checklists. Maak gebruik van digitale formulieren binnen onze service-oplossing. Hiermee is de data direct beschikbaar in het systeem. Zo hoef je nooit meer papieren formulieren over te typen en is het opstellen van (wettelijk verplichte) rapportages heel eenvoudig.

Een nog betere service voor je klanten en maximaliseren van je omzet

onderhoudsmanagement systeem

Weet exact welke objecten of installaties er bij je klanten staat

Fijner en efficiënter werken door een gestroomlijnd proces, meer overzicht en duidelijkheid binnen de organisatie. Alle informatie van een relatie wordt verzameld en bijgehouden zodat je altijd de huidige status van de installatie inzichtelijk hebt. Denk hierbij aan installatiespecificaties, historische data en het onderhoud met het bijbehorende contract. Ook bij het wisselen van de eigenaar van een installatie behoud je alle informatie in de service en onderhoud software. Het beheren van alle assets was nog nooit zo eenvoudig!

Alle (historische) gegevens bij de hand

Wanneer een klant een melding maakt van een storing of incident heb je snel alle informatie over de klant én installatie bij de hand in één overzicht. Hier zie je onder andere de locatie van de installatie, de installatiedetails maar heb je ook inzicht in de werkzaamheden die je in het verleden hebt uitgevoerd aan de betreffende installatie. Het inzicht in de onderhoudshistorie is ook voor de monteur via de app inzichtelijk.  Zo heb je snel inzichtelijk wat het probleem veroorzaakt en kun je er snel de juiste medewerkers heen sturen in het geval van een spoedklus.

Gemakkelijk factureren

Alle geregistreerde uren en materialen worden automatisch verrekend op basis van de afspraken in het contract. Dit scheelt je veel werk en tijd qua handmatig invoeren en controleren van alle gegevens en data. Op deze manier kun je je facturen veel sneller de deur uit sturen.

onderhoudsmanagement systeem

Voorkom fouten

onderhoud software

Periodiek onderhoud snel ingepland

Vergeet nooit een onderhoudsbeurt met het periodiek onderhoudsschema op een installatie. Hierdoor kom je alle onderhoudsafspraken na en weten medewerkers ook wanneer wat uitgevoerd moet worden.

Koppeling met de werkvloer

Altijd inzicht in de geschreven uren van monteurs op de werkvloer, zodat je op de hoogte blijft van de voortgang en je weet hoeveel er uiteindelijk gefactureerd moet worden. Deze uren worden automatisch verrekend op facturen. 

Service en onderhoud software in onze pakketten

De module service en onderhoud is beschikbaar in twee van onze pakketten. In alle drie de varianten van ActoBusiness ERP en in onze specialistische service-oplossing ActoBusiness Service. Wil je starten met onze servicesoftware en later uitbreiden wanneer je meer functionaliteiten nodig hebt? Ook dat is geen probleem. Onze consultants helpen je dan graag bij de uitbreiding. 

Acto Favicon

ActoBusiness ERP

Acto Favicon

ActoBusiness Service

Benieuwd hoe de software eruitziet?

Wij laten het je graag zien tijdens een vrijblijvende demo van een uur. Dit kan online of op bij jou op locatie. Je kunt al je vragen stellen en we geven je inzicht in onder andere het automatiseren van een aantal repeterende taken.

Bekijk je de demo liever in eigen tijd? Bekijk dan onze gratis demovideo. Vraag het via onderstaand formulier aan en je ontvangt de video in je mailbox.

Ik wil meer informatie

Laat onderstaand je gegevens achter en wij nemen contact met je op.

Laat ons weten op welke manier we jou kunnen helpen*:

Ik wil graag(Vereist)
Naam(Vereist)
Door op 'versturen' te klikken, bevestig je dat je akkoord gaat met onze E-maildisclaimer. Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ja, ik wil bij de expertgroep Duurzaam calculeren aanwezig zijn!

Door op ‘aanvragen’ te klikken, bevestigt u dat u akkoord gaat met onze e-maildisclaimer. Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

online software

Wil je meer weten over tijd besparen en een hogere productiviteit dankzij online software?

Download de ActoBusiness folder.

Door op ‘download folder’ te klikken, bevestigt u dat u akkoord gaat met onze e-maildisclaimer. Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux