Acto Informatisering B.V.
Vanuit de inkoopsoftware binnen ActoBusiness bestel je eenvoudig en snel direct bij de leverancier naar keuze, of reserveer je het materiaal in je eigen magazijn. Voor meer grip op je processen leg je alle inkoopafspraken vast, en heb je altijd inzicht in de status van je bestellingen. De juiste goederen op de juiste plaats op het juiste moment, tegen zo laag mogelijke kosten.
Door met ActoBusiness in te kopen ben je verzekerd van de meest recente materiaalprijzen gebaseerd op de afspraken die je met je (voorkeurs-) leveranciers hebt gemaakt. Is een materiaal niet tijdig leverbaar? Een alternatief zo gevonden én besteld. Zo heb je altijd de juiste materialen tijdig binnen voor al je werk en hoef je geen extra tijd te besteden aan het zoeken van geschikte leveranciers.
Door al je inkoopafspraken vast te leggen, je inkoopvoorwaarden en je voorkeursleverancier te bepalen, optimaliseer je je marge bij elke opdracht.
Krijg inzicht en grip op je inkoopproces en alle huidige en toekomstige bestellingen, waardoor je minder tijd kwijt bent aan het handmatig controleren van onder andere bestel statussen. Dankzij de just-in-time bestellingfunctionaliteit zorg je ervoor dat materialen exact op het juiste moment worden besteld én geleverd. Zo hou je de bouwplaats overzichtelijk en verklein je de kans op fouten.
Stel je voorkeuren in qua leveranciers en ActoBusiness zorgt dat deze standaard geselecteerd worden tijdens het inkopen. Zijn bepaalde artikelen niet beschikbaar bij deze leveranciers? Dan vindt de inkoopsoftware een geschikt alternatief, en je niet bang hoeft te zijn dat de werkzaamheden op een project stil komen te liggen omdat bepaalde materialen niet voorradig zijn.
De inkoopsoftware zit standaard in de softwarepakketten ActoBusiness ERP Advanced en Enterprise. Benieuwd hoe ActoBusiness werkt? Bekijk dan onze demovideo. Deze kun je via ons formulier aanvragen.
Met behulp van jouw ingestelde inkoopvoorwaarden en voorkeursleverancier optimaliseer jij je marge op iedere opdracht.
Behaal extra inkoopvoordeel door je inkoopafspraken centraal en overzichtelijk vast te leggen en voorkeursleveranciers te bepalen. De inkoopsoftware kiest deze leveranciers dan automatisch zodra je weer wilt inkopen en bestellen.
Met de inkoopsoftware is het mogelijk om te bestellen op een opdracht, project, incident of onderhoudsbeurt. Zo zitten de materiaalkosten direct verbonden aan de juiste werkzaamheden en worden deze meegenomen in het factureringsproces naar de klant. Zo ben je er zeker van dat je een complete en kloppende factuur verstuurt, en je niet zelf voor gemaakte kosten opdraait.
Zet een calculatie direct om naar bestelopdracht wanneer de offerte in opdracht wordt gegeven. Dit bespaart je veel tijd en de bestelling kan direct de deur uit.
Per besteld artikel is het inzichtelijk wat de status van de bestelling is. Is het besteld, bevestigd, geleverd of gefactureerd? Dit hoef je dus niet meer handmatig te controleren en je hebt veel meer zicht en grip op je gehele inkoopproces.
Bij een verandering in de planning van het project zal het moment van bestellen en leveren van de goederen automatisch worden gewijzigd. Hier hoef je als werkvoorbereider niet over na te denken.
Met de rechten van medewerkers is het mogelijk het accorderen van bestelorders automatisch te laten verlopen. Stel een limiet in per medewerker en alles onder het limiet wordt automatisch doorgezet naar de leverancier. Toch wat meer controle? Ook dit is met de inkoopsoftware gemakkelijk in te stellen.
Met het middelenbeheer zijn alle aanwezig en afwezige materialen inzichtelijk en weet je precies wat je nog moet bestellen. Deze kun je vervolgens automatisch bestellen op een ingestelde datum. Dankzij de minimum en maximumvoorraad automatiseer en optimaliseer jij je bestelproces.
Vanuit de inkoopsoftware van ActoBusiness bestel je direct met de leveranciers van jouw keuze. Deze worden opgeslagen en automatisch geselecteerd tijdens het inkopen en bestellen.
Daarnaast heb je de mogelijkheid om via SelectOnline de benodigde materialen op de webshop van de leverancier of 2BA te selecteren en over te nemen.
Is een artikel uitverkocht of niet op tijd leverbaar? Geen probleem! Door de verschillende kenmerken die je per artikel kan vastleggen heeft onze software een alternatief artikel zo gevonden. Deze bestel je vervolgens snel en gemakkelijk direct bij de leverancier met onze SelectOnline mogelijkheid. Zo heb je altijd de nodige materialen op tijd binnen.
Maak gebruik van je eigen product/artikelbestand met het online middelenbeheer. Zo weet je precies wat er in het verleden is gebruikt en wat voor artikel je nodig hebt bij toekomstige bestellingen.
Heb je het materiaal nog in het magazijn? Maak dan een bestelorder voor de eigen voorraad, hiermee worden de materialen ook direct op het juiste project geboekt. Je komt hierdoor nooit met te veel voorraad te zitten en je bespaart op onnodige kosten.
De module voor inkopen en bestellen vind je in ons ActoBusiness ERP pakket. Met deze software verhoog je de productiviteit binnen je bedrijf, voorkom je fouten en verbeter je je marges
Wij laten het je graag zien tijdens een vrijblijvende demo van een uur. Dit kan online of op bij jou op locatie. Je kunt al je vragen stellen en we geven je inzicht in onder andere het automatiseren van een aantal repeterende taken.
Bekijk je de demo liever in eigen tijd? Bekijk dan onze demovideo. Vraag het via onderstaand formulier aan en je ontvangt de video in je mailbox.
Laat onderstaand je gegevens achter en wij nemen contact met je op.
Laat ons weten op welke manier we jou kunnen helpen*:
Door op ‘aanmelden’ te klikken, bevestig je dat je akkoord gaat met onze privacy- en cookieverklaring. Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.
Wij gebruiken cookies en andere technologieën op onze website om je ervaring op onze site te verbeteren en gepersonaliseerde content en advertenties te bieden. Klik op "Accepteren en doorgaan" om hiermee in te stemmen. Je kunt je voorkeuren aanpassen via "Zelf instellen".
Door op ‘aanvragen’ te klikken, bevestigt u dat u akkoord gaat met onze e-maildisclaimer. Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.
Door op ‘download folder’ te klikken, bevestigt u dat u akkoord gaat met onze e-maildisclaimer. Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.