Acto Informatisering B.V.
Maak gebruik van de geïntegreerde digitale formulieren en checklists in ActoBusiness om tijd te besparen en de kans fouten te verminderen. De data vanuit de formulieren zijn direct beschikbaar bij de medewerkers op kantoor voor een correcte verwerking in (wettelijk verplichte) rapportages richting je klanten.
In de installatie- en techniekbranche is het gebruik van papieren of losse apps voor formulieren en checklists niet meer weg te denken. Ze worden gebruikt bij de vele verschillende keuringen, inspecties en bij het uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden. Maar deze methode kent zijn nadelen: overtikken van gegevens, risico op verlies of beschadiging van formulieren, en fouten door handmatig werk. Gedigitaliseerd gaat alles veel sneller en gemakkelijker, en de kans op fouten wordt aanzienlijk verkleind. Hiermee kun je formulieren slim aanpassen en zo de administratieve last voor monteurs minimaliseren.
Je wilt je monteurs zo min mogelijk belasten met administratieve taken, maar je wilt wel voldoen aan alle eisen van je klant en wetgeving. Het gebruik van gebruiksvriendelijke digitale formulieren en checklists maakt het werk makkelijk voor de monteurs, en is het uitvoeren van keuringen en inspecties zo gedaan.
Deze module werkt vanuit dezelfde database als de rest van je bedrijfssoftware. Hierdoor ontstaat een naadloze stroom van informatie tussen monteurs op locatie en kantoormedewerkers en kunnen zij direct aan de slag met de verzamelde gegevens.
Flexibiliteit en gebruiksgemak zijn essentieel. Wetgeving wijzigt en klantwensen op gebied van rapportage zijn voor elke klant net weer anders. Daarom wil je de digitale formulieren en checklists die je gebruikt snel en gemakkelijk kunnen aanpassen en direct beschikbaar stellen voor de buitendienst.
Deze module zit standaard in ActoBusiness ERP. Benieuwd hoe het eruit ziet?
Bekijk dan de gratis demovideo. Deze kun je via ons formulier aanvragen.
Er zijn veel verschillende losstaande apps op de markt voor het werken met digitale formulieren. Wil je echt efficiënt aan de slag gaan, dan is integratie met je bedrijfssoftware een must. Hiermee heeft de monteur die de formulieren moet invoeren aan een app genoeg en ziet naast de (onderhouds-) werkzaamheden die hij aan het object moet uitvoeren ook direct welke formulieren hij daarbij moet invoeren. Zo ben je er zeker van dat er niks vergeten wordt en voldoe je altijd aan de wettelijke verplichtingen.
Maak gebruik van de slimme functies van validatie en automatische foutcontrole bij het invullen van de formulieren. Velden en vragen worden alleen getoond als deze relevant is. Dit werkt veel sneller en zadel je de monteurs niet op met onnodig veel administratie.
De data die de monteur op de formulieren invoert is direct beschikbaar voor de medewerkers op kantoor. Zij kunnen met deze data direct aan de slag om andere acties uit te zetten en stellen met de gegevens heel eenvoudige de rapportages op waar de klant om vraagt.
Vaak zegt een beeld meer dan 1000 woorden. Daarom is het ook mogelijk om foto’s of andere (meet-)informatie te koppelen aan de formulieren. Deze gegevens zijn ook direct beschikbaar voor de medewerkers op kantoor en worden gemakkelijk in de rapportages verwerkt.
De branche kent veel verschillende standaardformulieren. De meest gebruikte hebben wij al standaard voor je opgesteld en kun je dus direct gebruiken. Wil je deze toch aanpassen of maak je gebruik van eigen formulieren? Geen probleem, je kunt alles (zelf) gemakkelijk aanpassen.
De digitale formulieren hebben een intuïtieve en gebruiksvriendelijke interface, waardoor je deze zelf heel snel kunt opstellen. Maak gebruik van drag-and-drop om velden toe te voegen, verwijderen of te herschikken. Ook voor de buitendienst zijn de formulieren gemakkelijk in gebruik en eenvoudig om in te vullen.
Digitaliseer en integreer al je formulieren met ActoBusiness en werk samen vanuit een en dezelfde database. Hierdoor is het overtypen van data of het gebruik van allerlei losse apps voorgoed verleden tijd.
Deze module is beschikbaar in ActoBusiness ERP en ons specialistische software pakket ActoBusiness Service, voor het optimaliseren van je serviceprocessen.
Wij laten het je graag zien tijdens een vrijblijvende demo van een uur. Dit kan online of op bij jou op locatie. Je kunt al je vragen stellen en we geven je inzicht in onder andere het automatiseren van een aantal repeterende taken.
Bekijk je de demo liever in eigen tijd? Bekijk dan onze gratis demovideo. Vraag het via onderstaand formulier aan en je ontvangt de video in je mailbox.
Laat onderstaand je gegevens achter en wij nemen contact met je op.
Laat ons weten op welke manier we jou kunnen helpen*:
Door op ‘aanmelden’ te klikken, bevestig je dat je akkoord gaat met onze privacy- en cookieverklaring. Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.
Wij gebruiken cookies en andere technologieën op onze website om je ervaring op onze site te verbeteren en gepersonaliseerde content en advertenties te bieden. Klik op "Accepteren en doorgaan" om hiermee in te stemmen. Je kunt je voorkeuren aanpassen via "Zelf instellen".
Door op ‘aanvragen’ te klikken, bevestigt u dat u akkoord gaat met onze e-maildisclaimer. Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.
Door op ‘download folder’ te klikken, bevestigt u dat u akkoord gaat met onze e-maildisclaimer. Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.