Acto Informatisering B.V.
Ontdek dé oplossing voor efficiënt documentbeheer binnen ActoBusiness. Automatiseer het opslaan en koppelen van documenten en krijg 360-graden inzicht. Bespaar tijd en verhoog de productiviteit, zodat jij je focust op groei en succes!
Efficiënt documentbeheer is cruciaal voor het soepel laten verlopen van al je bedrijfsprocessen. Het snel en eenvoudig terugvinden van documenten en informatie is essentieel om tijd te besparen en de productiviteit te verhogen. Ondanks de digitalisering is het terugvinden van informatie en documenten nog steeds een van de grootste uitdagingen binnen bedrijven. Je hebt te maken met een groeiende en complexe verzameling van bestanden, verspreid over verschillende systemen. Dit leidt tot vertragingen, fouten en frustraties bij medewerkers.
Wij begrijpen deze uitdagingen en hebben ActoBusiness standaard uitgerust met een geïntegreerd. documentbeheersysteem (DMS). Dit zorgt voor een gestroomlijnde oplossing voor het beheren, opslaan en terugvinden van alle belangrijke documenten en informatie.
Het documentbeheer in ActoBusiness zorgt ervoor dat je alle informatie snel en eenvoudig opslaat, terugvindt en deelt. Dat bespaart waardevolle tijd die je medewerkers anders zouden besteden aan het zoeken naar informatie. Het documentbeheersysteem zorgt voor de verhoging van de efficiëntie van je gehele organisatie.
Het DMS in ActoBusiness zorgt voor een gestructureerde opslag van documenten, waardoor de kans op verlies of beschadiging van belangrijke informatie wordt geminimaliseerd. Alle informatie wordt opgeslagen in de cloud, dankzij onze ISAE 3402 certificering ben je verzekerd van een optimale beveiliging
Met een centrale opslagplaats voor documenten, taken en acties werken alle medewerkers gemakkelijk samen. Dit bevordert de samenwerking en zorgt ervoor dat iedereen altijd toegang heeft tot dezelfde informatie.
Documentbeheer zit standaard in ons ActoBusiness ERP pakket. Benieuwd hoe het eruit ziet?
Bekijk dan de gratis demovideo. Deze kun je via ons formulier aanvragen.
Met documentbeheer worden alle documenten die je genereert met de software automatisch gekoppeld en opgeslagen bij de juiste klant, project of object. Denk aan calculaties, offertes, contracten of werkorders. Dit bespaart medewerkers de tijd en moeite die normaal gesproken nodig is voor handmatig opslaan van de documenten. Heb je verschillende versies van de documenten? Ook deze worden opgeslagen, waardoor je een volledig en chronologisch overzicht van de documenthistorie hebt.
Via de 360-graden schermen heb je direct toegang tot alle gerelateerde documenten, taken en acties rondom jouw klant, project of te beheren object. Verminder de tijd en frustratie van het zoeken naar het juiste document en informatie in verschillende systemen dankzij een gecentraliseerd documentbeheer.
ActoBusiness biedt een geïntegreerd Documentbeheersysteem (DMS) waarin alle documenten centraal worden opgeslagen. Dit zorgt voor een gestructureerde opslag, waardoor de kans op verlies of beschadiging van belangrijke informatie wordt geminimaliseerd.
ActoBusiness is een SaaS-oplossing waarbij jouw data veilig wordt opgeslagen in de cloud. Wij hechten de grootste zorg aan de beveiliging van jouw gegevens en de software is uitgerust met geavanceerde beveiligingsfuncties, waaronder beheerder toegang en versleuteling. Bovendien voldoet onze dienstverlening aan de ISAE 3402 norm, zo waarborgen we dat jouw gegevens altijd veilig zijn.
Met een centrale opslagplaats voor documenten kunnen alle medewerkers gemakkelijk samenwerken, documenten delen en real-time updates zien. Dit bevordert de samenwerking binnen je organisatie en zorgt ervoor dat iedereen altijd toegang heeft tot de meest recente versie van een document.
ActoBusiness software werkt geïntegreerd met Microsoft Office. Hierdoor kun je de basis voor een document vanuit de software overnemen naar bijvoorbeeld een Word-document, om de teksten daarin verder te verwerken. Wil je een mail of ander (extern) document opslaan in ActoBusiness? Ook dat is geen probleem. Dankzij de drag-and-drop functionaliteit is dat zo geregeld en direct gekoppeld aan de juiste entiteit en is die informatie direct toegankelijk voor al je collega’s.
Optimaliseer je documentbeheer en ervaar de voordelen van het geïntegreerde DMS in ActoBusiness. Nooit meer zoeken en sla documenten altijd op de juiste plek op. Zo maximaliseer je je productiviteit en effectiviteit.
Het documentbeheer is een standaard onderdeel van al onze software. Zo hoef je geen aparte oplossing te zoeken voor het beheren van je documenten maar ben je met je keuze voor Acto verzekerd van een krachtige oplossing voor al je documenten.
Wij laten het je graag zien tijdens een vrijblijvende demo van een uur. Dit kan online of op bij jou op locatie. Je kunt al je vragen stellen en we geven je inzicht in onder andere het automatiseren van een aantal repeterende taken.
Bekijk je de demo liever in eigen tijd? Bekijk dan onze gratis demovideo. Vraag het via onderstaand formulier aan en je ontvangt de video in je mailbox.
Laat onderstaand je gegevens achter en wij nemen contact met je op.
Laat ons weten op welke manier we jou kunnen helpen*:
Door op ‘aanmelden’ te klikken, bevestig je dat je akkoord gaat met onze privacy- en cookieverklaring. Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.
Wij gebruiken cookies en andere technologieën op onze website om je ervaring op onze site te verbeteren en gepersonaliseerde content en advertenties te bieden. Klik op "Accepteren en doorgaan" om hiermee in te stemmen. Je kunt je voorkeuren aanpassen via "Zelf instellen".
Door op ‘download folder’ te klikken, bevestigt u dat u akkoord gaat met onze e-maildisclaimer. Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.