Acto Informatisering B.V.
Met een digitale werkbon in ActoBusiness sla je een brug tussen het kantoor en de mensen in het veld. Je hebt altijd inzicht in de actuele status van werkzaamheden, verbruikte materialen en gemaakte uren en de monteur weet altijd waar hij aan toe is en heeft alles digitaal bij de hand. Daarmee zijn zoekgeraakte papieren werkbonnen verleden tijd.
Beheer je werkorders efficiënter te beheren en volg de voortgang van de werkzaamheden. Met de app kunnen medewerkers eenvoudig werkorders ontvangen, verbruikt materiaal registreren en belangrijke informatie delen. Opdrachten worden hierdoor sneller uitgevoerd.
Geen onleesbare papieren werkbon meer, of bonnen die zijn zoekgeraakt. Met de digitale werkbon is alle informatie voor iedereen realtime inzichtelijk en is daarmee de perfecte schakel tussen de binnen- en buitendienst.
Monteurs hebben altijd alle informatie over de werkzaamheden bij de hand. Ze kunnen de (onderhouds-)historie van een installatie inzien of de gemaakte afspraken met een klant bekijken. Zo hebben zij dus alle informatie bij de hand om hun werkzaamheden correct uit te kunnen voeren.
Met de app worden gewerkte uren en verbruikte materialen (automatisch) geregistreerd. Nadat de klant zijn digitale handtekening heeft gezet, is de factuur direct beschikbaar om naar de klant te versturen.
Benieuwd hoe de digitale werkbon eruit ziet?
Bekijk dan de gratis demovideo. Deze kun je via ons formulier aanvragen.
Met onze digitale werkbon-oplossing heb je nooit meer last van het kwijtraken van werkbonnen. Door gebruik te maken van de digitale werkbon, heb je altijd je werkorder en alle relevante informatie binnen handbereik. Dit voorkomt niet alleen frustratie door onleesbare bonnen, maar ook inkomstenverlies door zoekgeraakte bonnen.
Terwijl jouw monteur aan de slag is, kan hij eenvoudig zijn gewerkte uren en gebruikte materialen registreren. Deze gegevens worden direct gesynchroniseerd en zijn beschikbaar op kantoor, waardoor je altijd op de hoogte bent van de status van elke werkorder. Dit stelt je in staat om snel te reageren op eventuele vertragingen of problemen en ontevreden klanten te voorkomen.
Door eenvoudig de barcode te scannen, wordt het materiaal direct toegevoegd aan de werkorder. Zo worden fouten geminimaliseerd en tegelijkertijd de administratieve last verminderd. Met deze efficiënte aanpak bespaar je tijd en middelen, zodat je je kunt concentreren op het leveren van hoogwaardige service aan je klanten.
Belangrijke gegevens van elke installatie worden centraal geregistreerd en zijn toegankelijk, zowel op kantoor als onderweg. Met deze directe toegang tot installatiegeschiedenis ben je altijd goed voorbereid en in staat om snel te reageren op eventuele vragen of problemen.
Koppel moeiteloos documenten zoals foto’s en andere relevante bestanden aan specifieke installaties of een werkbon. Of het nu gaat om de handleiding van een installatie of foto’s van het voltooide werk door de monteur. Deze documenten zijn direct beschikbaar, zowel op kantoor als in het veld. Zo kun je efficiënt werken, met alle benodigde informatie binnen handbereik.
Dankzij de geïntegreerde formulieren en checklists kan een monteur gemakkelijk de keuringen en inspecties uitvoeren. Met de formulieren en checklists leg je belangrijke gegevens nauwkeurig vast en voldoe je altijd aan de wettelijke verplichtingen, zoals de Gasketelwet of de Wet Kwaliteitsborging voor het bouwen.
Met de werkorder app worden de gewerkte uren automatisch geregistreerd, ook de reistijd. Wanneer de monteur op pad gaat wordt met de knop start reizen de reistijd geregistreerd. Met de knop start werkorder kan de monteur beginnen aan diens klus en wordt de werktijd automatisch geregistreerd. Toch een correctie nodig? Dat is geen probleem, de monteur kan via de app zijn gewerkte uren aanpassen.
Monteurs kunnen snel en eenvoudig werkorders afhandelen en via de samenvatting van de werkzaamheden controleren of alles correct is. Bovendien kan op bedrijfsniveau worden bepaald of een handtekening van de klant vereist is om de werkzaamheden af te ronden. Met slechts één klik op de knop kunnen alle geregistreerde werkzaamheden en materialen verzameld voor een snel en nauwkeurige facturatie.
Met een digitale werkbon hebben monteurs direct inzicht in hun taken via de app, wat zorgt voor een gestroomlijnde communicatie en een efficiënte afhandeling van alle werkzaamheden.
De module voor het maken van offertes vind je in ons alles-in-één ERP softwarepakket ActoBusiness. Met ActoBusiness werk je productiever en efficiënter door functionaliteiten te gebruiken op gebied van calculeren tot de financiële administratie. De digitale werkorder vind je in alle drie de varianten van ons alles-in-één ERP softwarepakket ActoBusiness ERP. En het is onderdeel van de specialistische oplossing voor het stroomlijnen van je service-en onderhoudsprocessen: ActoBusiness Service.
Wij laten het je graag zien tijdens een vrijblijvende demo van een uur. Dit kan online of op bij jou op locatie. Je kunt al je vragen stellen en we geven je inzicht in onder andere het automatiseren van een aantal repeterende taken.
Bekijk je de demo liever in eigen tijd? Bekijk dan onze demovideo. Vraag het via onderstaand formulier aan en je ontvangt de video in je mailbox.
Laat onderstaand je gegevens achter en wij nemen contact met je op.
Laat ons weten op welke manier we jou kunnen helpen*:
Door op ‘aanmelden’ te klikken, bevestig je dat je akkoord gaat met onze privacy- en cookieverklaring. Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.
Wij gebruiken cookies en andere technologieën op onze website om je ervaring op onze site te verbeteren en gepersonaliseerde content en advertenties te bieden. Klik op "Accepteren en doorgaan" om hiermee in te stemmen. Je kunt je voorkeuren aanpassen via "Zelf instellen".
Door op ‘download folder’ te klikken, bevestigt u dat u akkoord gaat met onze e-maildisclaimer. Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.