Vanuit de Acto Academy organiseren we diverse webinars met tips en tricks voor het gebruik van de Acto-software:
Tijdens dit webinar leert u in een half uur alles over de voordelen en mogelijkheden van de ActoPortal.
Tijdens dit webinar zullen wij de werking van ActoPortal bespreken. Wij zullen hierin de volgende vragen proberen te beantwoorden:
✔ Hoe kan ik mijn klant zelf een melding laten registreren in mijn administratief systeem?
✔ Hoe kan ik zo gemakkelijk en flexibel mogelijk rapportages met mijn klanten delen
✔ Hoe kan ik afspraken met mijn klant centraal vastleggen?
✔ Hoe kan ik het offerte goedkeuringsproces centraal vastleggen?
✔ Hoe kan ik documenten delen en weer terug vinden?
✔ Hoe kan ik snel én zelf een nieuwe klantpagina aanmaken voor mijn klanten.
Wilt u meer weten over dit onderwerp? Neem dan contact met ons op via onderstaande button:
Webinar ‘Actoportal’
Datum: Maandag 15 juni 2020
Start: 10.00 uur
Het webinar duurt ongeveer 45 minuten.
Na aanmelding ontvangt u een link waarmee u het webinar kunt volgen.
Deelname=gratis