Webinar met tips & tricks om sneller en effectiever te werken met ActoProject
Tijdens dit webinar laten wij je in een half uur zien hoe je met de Acto-software meer grip krijgt op je projecten! We delen tips & tricks hoe je de software nog beter kunt inzetten voor jouw werkzaamheden. We sluiten de sessie af met vragen van de deelnemers.
Dit webinar is geschikt voor iedereen die werkt met ActoProject; een opfrisser voor wie de software al langer gebruikt en een aanvulling op je kennis als je pas net met de software bent gestart.
Wat ga je zien tijdens dit webinar?
Aan de hand van een praktijkcase nemen we je mee in de verschillende stappen binnen een project.
We starten het project met het omzetten van een commerciële calculatie naar een werkbegroting, die gebaseerd is op de volgorde van de bouw. Daarbij wordt het uitvoeringsbudget door het systeem verdeeld over de geplande activiteiten. Alle bestedingen (middelen en uren) worden vervolgens tegenover deze uitvoeringsbudgetten geschreven waardoor er gedurende het project een duidelijk overzicht ontstaat van de voortgang.
Het is nu aan de projectleider om periodiek een inschatting te maken van de budgetten die hij nodig heeft om het project succesvol af te ronden. We zijn nu ook instaat om periodiek resultaat te nemen op basis van de POC (percentage of completion).
De volgende onderwerpen staan op de agenda:
✔ Calculatie op basis van bestekposten;
✔ Calculatie omzetten naar een werkbegroting;
✔ Opdracht registreren;
✔ Opdracht in de tijd uitzetten;
✔ Projectbudget op activiteitenniveau;
✔ Materiaal bestellen;
✔ Uren schrijven;
✔ Prognose uitvoeringsresultaat bekijken;
✔ Resultaat nemen.
Webinar ‘Grip op uw projecten’
- 23 mei 2023
Start: 10.00 uur
Het webinar duurt ongeveer 45 minuten.
Na aanmelding ontvangt u een link waarmee u het webinar kunt volgen.
Deelname=gratis
Dit webinar is ook geschikt voor bedrijven die (nog) niet met de Acto-software werken, maar wel een eerste indruk willen krijgen van de mogelijkheden.