Papierloos werken met digitale werkorder app
Digitaliseer uw buitendienst met de werkorder app van ActoBusiness. Alle informatie voor het uitvoeren van de werkzaamheden op één plek. Speciaal ontwikkeld voor installateur en technisch dienstverlener.
DIGITALE WERKORDERS
De aansturing van uw buitendienst was nog nooit zo eenvoudig.
Met de digitale werkorder app van ActoBusiness, hebben uw (service-)monteurs in de buitendienst altijd alle benodigde informatie voor hun werkzaamheden bij de hand. De werkbon laat de werklocatie zien, houdt reis- en werktijden bij en geeft aan welke werkzaamheden er uitgevoerd moeten worden.
BESPAAR TIJD EN GELD
VOORDELEN DIGITALE WERKORDERS
- Digitale werkorder werkt op elk type apparaat en met elk besturingssysteem;
- Reis- en werktijd wordt automatisch geregistreerd. Ook van een eventuele collega die meewerkt aan de klus;
- Verbruikt materiaal en uitgevoerde werkzaamheden kunnen snel en eenvoudig worden vastgelegd;
- De klant kan digitaal zijn of haar handtekening plaatsen;
- Documenten, zoals foto’s, tekeningen zijn eenvoudig toe te voegen;
- Volledig inzicht in de historie van de installatie.
START VANDAAG NOG
1. PLANNEN
Het inplannen van de werkzaamheden gaat dankzij het geïntegreerde digitale planbord heel gemakkelijk. Niet alleen storingen, maar ook gepland onderhoud, klussen en regie-werkzaamheden, plant u met één planbord, voor al uw medewerkers.
2. UITVOEREN
Zodra de uit te voeren werkzaamheden zijn ingepland, ontvangt uw (service-) monteur de digitale werkbon in de app. Als de monteur de werkbon start worden de reis- en werkuren automatisch bijgehouden. De status van de werkorder is altijd inzichtelijk via het planbord.
3. FACTUREREN
Na het uitvoeren van de werkzaamheden zet uw klant zijn digitale handtekening en geeft daarmee akkoord op de uitgevoerde werkzaamheden. De factuur wordt automatisch aangemaakt en direct naar uw klant verstuurd.