De installatiebranche kent veel keuringen, checklists en andere (verplichte) documenten, die op dit moment meestal nog op papier worden ingevuld en daarna verwerkt. Waarschijnlijk zijn er binnen uw organisatie ook nog veel (verschillende) papieren formulieren in omloop. Dat dit veel extra werk en tijd kost hoeven wij u niet voor te rekenen. De oplossing voor deze papierstroom is het digitaliseren van de verschillende formulieren. Dat scheelt u veel tijd in het overtypen en opvragen van de formulieren en zorgt direct voor een professionele uitstraling en uniformiteit in werkwijze!
Acto heeft voor het digitaliseren van de formulieren een samenwerking met MoreApp, waaruit de Acto Formulieren App is ontstaan. Een groot aantal bedrijven werkt al met deze handige tool waarmee u zelf formulieren kunt opmaken, invullen en verwerken. Om het nog gebruiksvriendelijker te maken mag een koppeling met Acto natuurlijk niet ontbreken! Deze koppeling hebben we nu op twee verschillende punten gerealiseerd.
Integratie ActoService 1 – Ingevulde formulieren
Deze koppeling hebben we nu gerealiseerd. Hierdoor is het mogelijk dat u formulieren al ingevuld met data uit ActoService kunt aanbieden aan de monteur. Zo hoeft hij de basisgegevens van bijvoorbeeld de te keuren installatie niet meer in te vullen. Hiervoor hebben we nu al een kleine 40 velden uit ActoService aangewezen die beschikbaar zijn in de formulieren app. Het betreft hier in eerste instantie de basisinformatie rondom een installatie of werkorder.
Integratie ActoService 2 – Pdf archiveren en bijsluiten bij factuur
Daarnaast is het mogelijk om het ingevulde formulier als pdf automatisch te archiveren bij bijvoorbeeld een dossier of specifieke werkbon. U kunt het formulier daarna ook direct meesturen met de (digitale) factuur.
Meer informatie over deze mogelijkheden? Neem contact op met uw account-manager of klantteam.